Veelgestelde vragen: Chalet Catering

Hieronder vindt u enkele vragen en antwoorden met betrekking tot de cateringmogelijkheden in de chalets.

Kan ik ook extra catering reserveren en wat houdt dat in?
Een verblijf met catering kan in de meeste gevallen geboekt worden. Stuur ons een mail met de door u gewenste periode, aantal volwassenen (12+ jr) en aantal kinderen (4-11 jr). Binnen 1 werkdag krijgt u bericht van ons.

Is de catering in het chalet zelf? Waar eten wij?
Het ontbijt en 3-gangendiner is in het chalet zelf

Moeten wij de lunch zelf regelen? Hebben jullie lunchpakketjes?
Omdat veel gasten 's middags op stap zijn of op de piste staan, wordt er door FlexChalet geen lunch verzorgd. U kunt bij de chaletstaf wel een lunchpakket bestellen.

Is de drank inbegrepen in de cateringprijs?
Koffie en thee zijn bij de prijs inbegrepen. Frisdrank, sappen, wijn en bier kunt u tegen winkelprijzen +10% kopen bij de chaletstaf.

Ik zie alleen een prijs voor volwassenen en kinderen van 4 t/m 11 jaar. Hoe zit het met kinderen van 0 t/m 3 jaar?
Omdat de kleinsten erg weinig eten of nog afhankelijk zijn van specifieke voeding gaan wij ervan uit dat zij mee eten van hetzelfde bord als hun ouders (of de andere kinderen) of dat de ouders de benodigde voeding zelf meenemen/kopen. Indien u toch wenst dat wij wat klaarmaken dan kunt u datuiterlijk 1 week voor uw aankomst aangeven. Wij rekenen de verblijfsprijs met 80% korting als kosten.

Mag ik zelf eten / drinken meenemen?
Ja. U bent vrij om zelf drank en snacks mee te nemen.

Ik volg een dieet /  heb een voedsel allergie / ik lust geen ... / ik eet geen ...
De chaletstaf heeft ruime ervaring met het klaarmaken van het ontbijtbuffet en het 3-gangen diner. Als de chaletstaf rekening moet houden met bepaalde voorkeuren, geeft u dat dan op tijd door. Ook al is het simpelweg iets wat u niet lust. Mocht de chaletstaf vragen hebben n.a.v. uw voorkeur dan zullen zij voor uw vertrek contact met u opnemen.
De chaletstaf heeft ervaring met o.a.:
Vegetarisch, geen vis, lactosevrij, glucosevrij, zoutarm, zoutloos, vetarm, glutenvrij/arm en anderen.
Het kan voorkomen dat bepaalde speciale producten niet te krijgen zijn in Zwitserland. Als u twijfelt, neem dan even contact op met ons kantoor.

Bel 24/7
070 347 23 23